DergiPark logo
  • Yönetici Paneli Kullanıcı Paneli Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli Dergilerim Araştırmalarım Takiplerim Profil
    Çıkış
  • Giriş
DergiPark logo

İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi

Cilt: 9 Sayı: 2, 1.04.2017

Yıl: 2017

Araştırma Makalesi

Araştırma Makalesi

1. İTİBAR KAVRAMINDA REKLAMIN ÖNEMİ VE REKLAMIN MARKA DÜNYASINA ETKİSİ

Hakan Tan

Sayfa : 1-23
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

Araştırma Makalesi

2. ROLAND BARTHES VE CHARLES SANDERS PEİRCE’İN GÖSTERGEBİLİMSEL YAKLAŞIMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI

Esra Karaman

Sayfa : 25-36
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

Araştırma Makalesi

3. SOSYAL MEDYADA RADYO PROGRAMLARININ PAZARLANMASI: SHOW RADYO NİHAT’LA MUHABBET PROGRAMI ÖRNEĞİ

Esra Algüllü

Sayfa : 37-46
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

Araştırma Makalesi

4. ACCOUNTS RECEIVABLE MANAGEMENT: DESCROPTION AND SAMPLING TECHNIQUE

Arzu Tahırlı

Sayfa : 47-57
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF
Kapak Resmi İndir
  • Sayı Dosyaları
    • Sayı Tam Dosyası
       
  • Arşiv
    • Cilt: 8 Sayı: 32, 1.10.2016
    • Cilt: 9 Sayı: 1, 1.01.2017
    • Cilt: 9 Sayı: 2, 1.04.2017
    • Cilt: 9 Sayı: 3, 1.07.2017
    • Cilt: 9 Sayı: 4, 1.10.2017


All site content, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Common Attribution Licence. (CC-BY-NC 4.0)

by-nc.png